Gyakori Kérdések

Amennyiben itt nem találsz választ a kérdéseidre, akkor keress minket a lenti elérhetőségeink egyikén!

E-mailben

Minden emailre igyekszünk már 1 órán belül válaszolni. Ha valami összetettebb kérdésed van, akkor mi mindenképp az emailt javasoljuk. Itt tudunk mindenben részletesen segíteni! Email címünk: hello@mrscathy.hu.

Facebookon vagy élő chaten

Amennyiben szinte azonnali, gyors választ szeretnél kapni a kérdésedre, akkor írj nekünk Facebookon vagy itt a weboldalon élő chaten. Facebookon fontos, hogy közvetlen nekünk írj, és ne egy képünk alá kommentbe. A komment könnyen elkeveredhet, de a közvetlen hozzánk feltett kérdés nem!

Tartalomjegyzék

Macskatápok

Csomagküldés

Fizetés

Ügyfélszolgálat

Garancia

Előfizetés

vásárlási lehetőségek

További kisállateledelek

Mrs. CAThy macskatápok

#1: Lehet- e váltogatni az ízeket?

Természetesen lehet! Ha cicusod igényli a változatosságot, akkor bármikor varriálhatsz az ízek között!

#2: Lehet-e keverni a száraztápot a nedves táppal (konzervvel)?

Természetesen lehet! Mindössze csak arra figyelj, hogy a napi adagját így se lépje túl cicusod.

#3: Száraztápjaink miért védenek a húgykövesség ellen?

Ha a cicád gyakran jár az alomra, ott sokáig guggol, erőlködik, sokszor keservesen nyávog miközben vizeletet ürít, esetleg csöpögtet olyan helyeken is, ahol korábban nem szokott, akkor jó eséllyel húgykövesség áll fenn nála. A vizelet ilyenkor gyakran elszíneződött, véres, zavaros is lehet. Súlyosabb esetben, a macska az erőlködés ellenére sem tud vizelet üríteni, mert a húgycső a képződött húgykőtől, homoktól elzáródott.

A vizeletürítési képtelenség életveszélyes probléma, melyet azonnal orvosolni kell, mert a vesék leállása, vagy a húgyhólyag megrepedése a macskák halálához is vezethet.

#4: Száraztápjaink miért védenek a szőrgolyók kialakulása ellen?

Ahogy a cica nyalogatja a bundáját, a nyelvébe akadt szőrszálakat lenyeli. Leggyakrabban a félhosszú- és hosszú szőrű cicáknál fordul elő, hogy a lenyelt szőr összeáll az emésztőrendszerben. Általában a macskák gond nélkül visszaöklendezik az így kialakult szőrlabdákat. Az esetleg étellel együtt távozó labdacs persze nem vonzó látvány, ám nem utal semmilyen bélproblémára vagy betegségre.

Kiscicáknál nem nagyon alakul ki szőrlabda, csak ahogy idősebbek lesznek, és egyre gyakrabban, gyakorlottabban ápolják a bundájukat.

Előfordulhat, hogy a szőr felgyülemlik a macska gyomrában, bélrendszerében. Ez elzárhatja a befelé tartó táplálék útját, de a bélrendszerben előrehaladott szőrlabda szorulást is okozhat. A cica ezt gyakran már nem tudja kihányni, s bár éhes, a felgyülemlett nagy mennyiségű szőrtől enni sem tud. A legsúlyosabb esetben azonnali sebészeti beavatkozást igénylő bélelzáródást is okozhat a távozni nem tudó szőr.

A rostdús táplálkozás kiemelten fontos: ezt a kertbe kijáró cicák rendszeres „legeléssel” is segítik, ennek igénye pedig a lakásban tartott cicáknál is megvan. Száraztápunk speciálisan szőrlabda elleni, lazító hatású, így segít megakadályozni a szőr felhalmozódást. Ha cicánk rendszeresen szőrlabda gondokkal küzd, akkor a speciális csirkés-áfonyás tápunk tökéletes választás lehet cicádnak!

#5: Tápjaink miért búza-glutén mentesek?

Tapasztalataink alapján az allergiás esetek nagy részéért a búza-glutén a felelős. Ez kellően nagy szám ahhoz, hogy mi ne kockáztassunk. A búzára nincs alapvető szüksége cicád szervezetének, ezért mi ki is vontuk az ételeinkből. Ez egy olyan mellékanyag, ami egyfajta szükséges rossz. A legtöbb étel tartalmazza, tehát jó eséllyel cicád megeszi. Bár szüksége nincs rá. A legújabb technológia berendezéseinknek hála ma már ki tudjuk vonni ezt a nem kívánatos anyagot tápjainkból!

#6: Kölyök cica is eheti a konzerveket?

Természetesen igen! Konzerveinket is már körülbelül 6 hetes kortól fogyaszthatja cicusod!

#7: Lehet-e szőrcsomó és húgykövesség elleni tápot adni "nem beteg" cicáknak is?

Természetesen lehet! Száraztápjainkat úgy fejlesztettük ki, hogy minden cicus nyugodtan ehesse azt. Tápjaink inkább szólnak a megeleőzésről. Tehát ha biztosra szeretnél menni, és nem kockáztatni, akkor kiváló választás Mrs. CAThy minden száraztápja!

Csomagküldés tudnivalók

#1: Milyen futár cégekkel lehet kérni a csomagokat?

Csomagjainkat a DPD és az MPL futárszolgálat szállítja házhoz, de az MPL-el akár csomagpontra is kérheted a kiszállítást.

#2: Mennyi idő alatt érkezik meg a csomag?

Minden munkanapon délig beérkező rendelést még aznap átadunk a futárszolgálatnak, akik akár már másnap ki is szállítják azt. Minden más esetben a kiszállítás 1-2 munanapot vesz igénybe.

Az esetek 90%-ában ha délig rendelsz, már másnap megérkezhet a csomagod!

#3: Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja házhozszállítás esetén 990Ft, míg csomagpontra 790Ft. De! 10.000Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

#4: Hétvégén van kiszállítás?

Hétvégi kiszállításra sajnos nincs lehetőség. Ebben az esetben is tudjuk ajánlani a csomagpontos szolgáltatásunkat, ahova akár hétvégén is elmehetsz a csomagodért!

#5: Hol lehet megnézni a postapontokat?

A postapontok listáját az alábbi linkre kattintva éred el: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint

#6: Hogyan lehet nyomon követni a csomagomat?

A DPD és az MPL esetében is emailben megkapod a csomagszámod, ami alapján könnyedén nyomon tudod követni a rendelésed.

A futárcégek amikor átveszik tőlünk a csomagod, akkor küldenek neked egy emailt, ami tartalmazza a csomagod egyedi azonosító számát. Ezt beírva az alábbi felületekbe meg tudod nézni hogy hol jár a csomagod épp.

DPD esetén:

https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/

MPL, azaz Magyar Posta esetén:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

#7: Tudok- e a kiszállítás időpontján módosítani?

Természetesen igen! Ezt megteheted közvetlenül nálunk is, vagy pedig a futárszolgálatoknál is. Fontos: a csomagodon bármilyen módosítást csak délig tudjuk megtenni!

Ha már átadtuk a csomagod a fuátrszolgálatnak akkro a legkönyebb náluk módosítani rajta. Ha még nem kaptál olyan emailt hogy átadtuk a csomagod a futárszolgálatnak, akkor mindenképp minket keress. A telefont javasoljuk, mert az a leggyorsabb. De az email is tökéletes megoldás!

Ha tanácstalan vagy, vagy nem tudod hogy tegyél, akkor mindig minket keress telefonon / emailben. Mi mindig segítünk, bármi baj is legyen!

Fizetési tudnivalók

#1: Lehetséges online fizetni?

Igen, az OTP SimplePay rendszerével biztonságosan fizethetsz nálunk online is. Mi semmilyen kártyaadatot sem tárolunk. Minden kártyaadatot biztonságosan az OTP SimplePay online felületén adsz meg!

#2: Van lehetőség utánvétes fizetésre?

Igen, természetesen! Arra figyelj csak, hogy rendelésed leadásakor az utánvétes fizetés válaszd ki. Ez esetben a futárnál tudsz fizetni. Sok esetben már van terminál is náluk, de kérlek menj inkább biztosra -ha nem ismered a helyi futárt – és mindig legyen nálad készpénz. Illetve a ha postához kéred a csomagodat, akkor szinte biztos hogy ott tudsz majd bankkártyával is fizetni!

#3: Milyen további fizetési módok vannak még?

Lehetőség van még előre utalásra is. Ez esetben a csomagodat csak akkor küldjük ki, amint megérkezik az összeg a számlánkra. Ez az utalásodtól számított 2-3 munkanapon belül általában megtörténik. Illetve az új banki szabályozásoknak köszönhetően már lehetséges hogy hamarabb beérkezik az utalásod, így előbb kapja meg cicád a fincsi falatjait is! 🙂

Ügyfélszolgálati kérdések

#1: Milyen email címen tudunk beszélni?

Emailben is fordulhastz hozzánk bármilyen kérdéssel a hello@mrscathy.hu címen.

#2: Milyen közösségi média oldalakon lehet minket elérni?

Az alábbi Facebook oldalunkon tudsz elérni bennünket. Az Instagramot egyelőre még nem javasoljuk, ott csak ritkán van időnk válaszolni a felmerülő kérdésekre.

#3: Céges megkereséseket hova írjam?

Minden céges megkeresést az alább email címre írj kérlek: hello@mrscathy.hu

Garancia feltételek

#1: Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom/ sérülten/ hiányosan érkezett?

Ha bármi problémád van a csomaggal vagy a kiszállítással, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot! Emailben vagy telefonon. Nekünk nagyon fontos a visszajelzésed, hogy ezáltal is javíthassunk a folyamatainkon.

Nyugodtan keress minket, mi mindig segítünk ha bármi kérdésed lenne, vagy elakadnál!

#2: Hogyan működik a termékgarancia?

Ha bármi problémád akadna neked vagy a cicádnak a termékünkkel, akkor gyakorlatilag bármikor élhetsz a termékgaranciánkkal. Ehhez nincs más dolgod, mint ezt jelezni nekünk email-ben vagy telefonon és elküldeni nekünk a számlaszámod. Mi pedig minden kérdés nélkül pár napon napon belül visszautaljuk a csomagod teljes árát!

#3: Hogyan tudom a csomagom visszaküldeni?

Ha valamiért úgy adódna, hogy vissza kell küldened nekünk a csomagodat, akkor ezt megteheted postai úton, vagy bármelyik futárszolgálat segítségével az alábbi címre:

Címzett: Vargyas Petfood Kft. (Mrs. CAThy)

Cím: 9330 Kapuvár Ipartelepi út 32.

Ugyanis itt van a raktárunk 🙂

#4: Hogyan működik a cserecsomag?

Ha valamiért úgy adódna, hogy a csomagodat cserélnünk kell, akkor egy cserecsomagot küldünk neked. A futár, úgyanúgy mint máskor, viszi neked az új csomagot, neked pedig csak annyi a dolgod, hogy egy lezárt dobozban visszaadod neki a régit.

Előfizetés kérdések

#1: Mi az előfizetés?

Az előfizetői rendszerünk a Te kényelmed érdekében jött létre. Ki tudod választani, hogy milyen terméket/termékeket szeretnél és milyen időközönként, mi pedig automatikusan küldjük, hogy neked ne kelljen a rendeléssel bajlódni.

Bármelyik termékünkre bármikor előfizethetsz. És a rendeléseden is bármikor módosíthatsz a profiloldaladból.

#2: Hogyan tudom módosítani az előfizetésem?

A profiloldaladban különféle gombok segítségével változtathatsz az előfizetéseden. Tehetsz bele új terméket, választhatsz új kiszállítási időpontot, de még a kiszállítás címét is könnyedén módosíthatod.

#3: Lehet-e szüneteltetni az előfizetésem?

Természetesen igen! Ha felhalmozódott a táp, vagy más okból egy ideig nincs rá szükséged, akkor tudjuk az előfizetést szüneteltetni, amit bármikor újra tudsz indítani, vagy új rendelést/ előfizetést leadni.

Illetve ezt te is könnyű szerrel megteheted a profiloldaladban.

#4: Mit jelent az előfizetés megújulása?

Az előfizetésed megújulásának dátuma azt a dátumot jelenti, amikor az általad kiválasztott intervallum lejár. Azaz ezen a napon készítjük elő neked az új csomagodat.

Ha ez az időpont munkanap délelőttjére esik, akkor a csomagod még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Délutánra vagy pedig hétvégére, akkor a következő munkanapon kerül feladásra a csomagod.

Amint a csomagod kiszállítottuk, ez az intervallum újra kezdődik, és ismétlődik. Egészen addíg míg te nem módosítasz rajta. Tehát ha mondjuk havi egy zsák kutyatápra van szükséged, akkor könnyen elképzelhető, hogy soha többé nem kell kutyatápot venned, mert mi minden hónapban óramű pontossággal automatikusan szállítjuk ki a csomagodat! 🙂

#5: Milyen kötelezettséggel jár az előfizetés?

Az előfizetés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Bármikor szüneteltetheted vagy lemondhatod az előfizetésed!

#6: Lehet- e egyszerre több előfizetésem?

Természetesen igen! Ha más- más termékekre különböző időpontokban és gyakorisággal van szükséged, akkor lehetőség van egyszerre több aktív előfizetést is létrehozni.

Viszont ezt a lehetőséget mi nem javaosljuk, mert könnyű belekeveredni. Mielőtt kettő előfizetést állítanál be magadnak kérlek beszélj az ügyfélszolgálatunkkal. Hátha ők tudnak abban segíteni hogy mégiscsak egy előfizetésben benne legyen az összes rendelésed. 🙂

#7: Hogyan tudom az előfizetésem kifizetni?

Előfizetés esetén is tudsz utánvétellel fizetni a futárnál készpénzben és sok esetben már bankkárytával is. De választhatod az előre utalás lehetőségét is. És a még nagyobb kényelem érdekében akár SimplePay-el is fizethetsz. Ebben az esetben a rendszer automatikusan le is vonja az összeget a kártyádról, hogy még ezzel se kelljen foglalkoznod.

#8: Előre kell fizetnem az előfizetésért?

Természetesen nem! Csak abban az esetben, ha előre utálással szeretnél fizetni. De ebben az esetben is mindig csak egy csomag árát kell megtérítened.

#9: Mennyi kedvezményhez jutok előfizetéssel?

Előfizetés esetén minden, az előfizetésben foglalt termékünk árából 10% kedvezményt kapsz.

Egyéb vásárlási lehetőségek

#1: Boltokban is meg tudom venni a Mrs. CAThy macskatápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Ha lennének, akkor azok listája itt lenne feltüntetve.

#2: Más webshopban is meg tudom venni a tápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Még online boltok sem!

#3: Hol tudok rendelni?

Rendelést leadni a weboldalunkon, emailben, de akár telefonon is tudsz! Gyakorlatilag bármilyen módon, ha kapcsolatba tudsz lépni velünk, akkor rendelést is tudsz leadni! 🙂

További kisállateledelek

#1: Van kutyatápunk is?

Igen! Még jópár éve létrehoztunk egy kutyusokra szakosodott testvérmárkát. A CricksyDog-ot. Ugyanazt a magas minőséget követeljük meg itt is, mint a macskatápjaink esetén.

A  kutyusoknak készült termékeinket itt találod: https://cricksydog.hu/

#2: Van más kisállat eledel tápunk is?

Jelenleg csak macska a Mrs. CAThy-n és kutya a CricksyDog-on van. A jövőben lehetséges, hogy lesz más kisállateledel tápunk is.

Függetlenül ellenőrzött
1331 vélemény