Mrs. CAThy macskatápok

 Lehetséges online fizetni?

Igen, az OTP SimplePay rendszerével biztonságosan fizethetsz nálunk online is. Mi semmilyen kártyaadatot sem tárolunk. Minden kártyaadatot biztonságosan az OTP SimplePay online felületén adsz meg!

Van lehetőség utánvétes fizetésre?

Igen, természetesen! Arra figyelj csak, hogy rendelésed leadásakor az utánvétes fizetés válaszd ki. Ez esetben a futárnál tudsz fizetni. Sok esetben már van terminál is náluk, de kérlek menj inkább biztosra -ha nem ismered a helyi futárt – és mindig legyen nálad készpénz. Illetve a ha postához kéred a csomagodat, akkor szinte biztos hogy ott tudsz majd bankkártyával is fizetni!

Milyen további fizetési módok vannak még?

Lehetőség van még előre utalásra is. Ez esetben a csomagodat csak akkor küldjük ki, amint megérkezik az összeg a számlánkra. Ez az utalásodtól számított 2-3 munkanapon belül általában megtörténik. Illetve az új banki szabályozásoknak köszönhetően már lehetséges hogy hamarabb beérkezik az utalásod, így előbb kapja meg cicád a fincsi falatjait is!


Csomagküldés tudnivalók

Milyen telefonszámon tudunk beszélni?

Hétköznapokon 9 és 17:30 között elérsz minket a 06/ 1 755 57 1 -os telefonszámon.
Ha tanácstalan vagy, vagy nem tudod hogy mit tegyél, akkor mindig keress minket telefonon / emailben. Mi mindig segítünk, bármi baj is legyen!

Milyen email címen tudunk beszélni?

Emailben is fordulhastz hozzánk bármilyen kérdéssel a hello@mrscathy.hu címen.


Milyen közösségi média oldalakon lehet minket elérni?

Az alábbi Facebook oldalunkon tudsz elérni bennünket. Az Instagramot egyelőre még nem javasoljuk, ott csak ritkán van időnk válaszolni a felmerülő kérdésekre.


Céges megkereséseket hova írjam?

Minden céges megkeresést az alább email címre írj kérlek: hello@mrscathy.hu



Fizetési tudnivalók

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom/ sérülten/ hiányosan érkezett?

Ha bármi problémád van a csomaggal vagy a kiszállítással, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot! Emailben vagy telefonon. Nekünk nagyon fontos a visszajelzésed, hogy ezáltal is javíthassunk a folyamatainkon.
Nyugodtan keress minket, mi mindig segítünk ha bármi kérdésed lenne, vagy elakadnál!

Hogyan működik a termékgarancia?

Ha bármi problémád akadna neked vagy a cicádnak a termékünkkel, akkor gyakorlatilag bármikor élhetsz a termékgaranciánkkal. Ehhez nincs más dolgod, mint ezt jelezni nekünk email-ben vagy telefonon és elküldeni nekünk a számlaszámod. Mi pedig minden kérdés nélkül pár napon napon belül visszautaljuk a csomagod teljes árát!


Hogyan tudom a csomagom visszaküldeni?

Ha valamiért úgy adódna, hogy vissza kell küldened nekünk a csomagodat, akkor ezt megteheted postai úton, vagy bármelyik futárszolgálat segítségével az alábbi címre:

Címzett: Vargyas Petfood Kft. (Mrs. CAThy)
Cím: 9330 Kapuvár Ipartelepi út 32.
Ugyanis itt van a raktárunk

Hogyan működik a cserecsomag?

Ha valamiért úgy adódna, hogy a csomagodat cserélnünk kell, akkor egy cserecsomagot küldünk neked. A futár, úgyanúgy mint máskor, viszi neked az új csomagot, neked pedig csak annyi a dolgod, hogy egy lezárt dobozban visszaadod neki a régit.



Ügyfélszolgálati kérdések

Mi az előfizetés?

Az előfizetői rendszerünk a Te kényelmed érdekében jött létre. Ki tudod választani, hogy milyen terméket/termékeket szeretnél és milyen időközönként, mi pedig automatikusan küldjük, hogy neked ne kelljen a rendeléssel bajlódni.

Bármelyik termékünkre bármikor előfizethetsz. És a rendeléseden is bármikor módosíthatsz a profiloldaladból.

Hogyan tudom módosítani az előfizetésem?

profiloldaladban különféle gombok segítségével változtathatsz az előfizetéseden. Tehetsz bele új terméket, választhatsz új kiszállítási időpontot, de még a kiszállítás címét is könnyedén módosíthatod.

Lehet-e szüneteltetni az előfizetésem?

Természetesen igen! Ha felhalmozódott a táp, vagy más okból egy ideig nincs rá szükséged, akkor tudjuk az előfizetést szüneteltetni, amit bármikor újra tudsz indítani, vagy új rendelést/ előfizetést leadni.
Illetve ezt te is könnyű szerrel megteheted a profiloldaladban.

Mit jelent az előfizetés megújulása?

Az előfizetésed megújulásának dátuma azt a dátumot jelenti, amikor az általad kiválasztott intervallum lejár. Azaz ezen a napon készítjük elő neked az új csomagodat.

Ha ez az időpont munkanap délelőttjére esik, akkor a csomagod még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Délutánra vagy pedig hétvégére, akkor a következő munkanapon kerül feladásra a csomagod.

Amint a csomagod kiszállítottuk, ez az intervallum újra kezdődik, és ismétlődik. Egészen addíg míg te nem módosítasz rajta. Tehát ha mondjuk havi egy zsák kutyatápra van szükséged, akkor könnyen elképzelhető, hogy soha többé nem kell kutyatápot venned, mert mi minden hónapban óramű pontossággal automatikusan szállítjuk ki a csomagodat!

Milyen kötelezettséggel jár az előfizetés?

Az előfizetés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Bármikor szüneteltetheted vagy lemondhatod az előfizetésed!

Lehet- e egyszerre több előfizetésem?

Természetesen igen! Ha más- más termékekre különböző időpontokban és gyakorisággal van szükséged, akkor lehetőség van egyszerre több aktív előfizetést is létrehozni.

Viszont ezt a lehetőséget mi nem javaosljuk, mert könnyű belekeveredni. Mielőtt kettő előfizetést állítanál be magadnak kérlek beszélj az ügyfélszolgálatunkkal. Hátha ők tudnak abban segíteni hogy mégiscsak egy előfizetésben benne legyen az összes rendelésed. 

Hogyan tudom az előfizetésem kifizetni?

Előfizetés esetén is tudsz utánvétellel fizetni a futárnál készpénzben és sok esetben már bankkárytával is. De választhatod az előre utalás lehetőségét is. És a még nagyobb kényelem érdekében akár SimplePay-el is fizethetsz. Ebben az esetben a rendszer automatikusan le is vonja az összeget a kártyádról, hogy még ezzel se kelljen foglalkoznod.

Előre kell fizetnem az előfizetésért?

Természetesen nem! Csak abban az esetben, ha előre utálással szeretnél fizetni. De ebben az esetben is mindig csak egy csomag árát kell megtérítened.

Mennyi kedvezményhez jutok előfizetéssel?

Előfizetés esetén minden, az előfizetésben foglalt termékünk árából 10% kedvezményt kapsz.


Garancia feltételek

Boltokban is meg tudom venni a Mrs. CAThy macskatápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Ha lennének, akkor azok listája itt lenne feltüntetve.

Más webshopban is meg tudom venni a tápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Még online boltok sem!

Hol tudok rendelni?

Rendelést leadni a weboldalunkon, emailben, de akár telefonon is tudsz! Gyakorlatilag bármilyen módon, ha kapcsolatba tudsz lépni velünk, akkor rendelést is tudsz leadni! 

Mobiltelefonon is tudok rendelni?

Igen, természetesen!


Előfizetés kérdések

Van kutyatápunk is?

Igen! Még jópár éve létrehoztunk egy kutyusokra szakosodott testvérmárkát. A CricksyDog-ot. Ugyanazt a magas minőséget követeljük meg itt is, mint a macskatápjaink esetén.

A  kutyusoknak készült termékeinket itt találod: https://cricksydog.hu/

Van más kisállat eledel tápunk is?

Jelenleg csak macska a Mrs. CAThy-n és kutya a CricksyDog-on van. A jövőben lehetséges, hogy lesz más kisállateledel tápunk is.


Egyéb vásárlási lehetőségek


További kisállateledelek

Függetlenül ellenőrzött
1327 vélemény